Makeup and Stuff

Sunday 6 May 2007

Bild: Masterpiece vs Ultimate Mascara


En bild där jag har Maxfactor Masterpiece mascara på ena ögat och Mary Kay Ultimate mascara på andra ögat. Klicka på bilden för större version. Jag vet inte hur tydligt det syns på bilden men Masterpiece ger mig fler men tunnare fransar, medan Ultimate ger mig tjockare fransar, båda ger lika långa fransar.

Masterpiece-mascaran är endast två veckor gammal, Mary Kay-mascaran är tre månader och ska strax bytas, har dock inte börjat smula eller blivit sämre på något sätt. På bilderna har jag endast mascara, ingen annan ögonmakeup, till skillnad från förra bilderna på Masterpiece och Masterpiece Max. Är hemma i myskläder och sliter med en hemtenta idag och orkade inte sminka mig mer.
Angående bilden: Bilden är tagen med blixt och nej jag fixade inte ögonbrynen först och ja, jag har huvudet lite på sned, mitt ansikte är inte sådär snett ;)

Min recension av Maxfactor Masterpiece. Kan komma att ändras under de närmaste dagarna, testar den fortfarande.
Min recension av Mary Kay Ultimate mascara.

No comments: