Makeup and Stuff

Tuesday 8 May 2007

Prover på mine minerals


Idag damp det ned ett tjockt kuvert med prover från Mine minerals i brevlådan. Mine minerals är ett svenskt mineralmakeup-märke.

Jag har nu fått prover på:
5 basögonskuggor, 5 glittrande ögonskuggor, 17 skimrande ögonskuggor
1 primer, 1 illuminizing powder
3 lyster (star, princess, sunset), 2 glöd (heat, innocent)
1 kinder (glorious)
3 grund (lightest, light golden, light rose)
1 liten eyeliner sealer

Med följde också en litet papper om produkterna, med fullständiga ingredienser (toppen!), samt några spatlar.

Ser verkligen fram emot att testa de här, det ska bli kul. Jag har väldigt mycket att göra just nu, men testar så snart jag hinner. Recensioner kommer om några dagar.

5 comments:

Anonymous said...

Oj, du, rena julafton!! Och en del av de där ögonskuggorna skulle jag vilja lägga vantarna på... Vilken bild!

Anonymous said...

Nu är jag galet avundjuk på dig! Jag vill också ha! *blinkar åt mine.* Jag har före- och efterbilder på bloggen nu så du får gärna kika in! Din blogg är så fin! =)

Anonymous said...

Oj, vad roligt! Ska bli intressant att se vad du tycker. :)

Makeupstuff said...

Det ska bli jättekul att prova alla de här produkterna. Får nog ägna helgen åt att leka, hinner ju inte stå på morgonen och testa ögonskuggor innan jag ska iväg, utifall att det inte blir bra :)

Anonymous said...

ååh, såna där skulle jag också vilja ha ^^