Makeup and Stuff

Sunday 13 May 2007

Everyday Minerals foundation, bilder



I förrgår sminkade jag halva ansiktet med Everyday Minerals och lät andra sidan vara osminkad en stund, för att se hur mycket skillnad det gjorde. Ibland är det lite svårt att se resultatet när foundationen är halvtäckande. Men nog syntes det skillnad alltid. Jag gick runt och kollade mig med en stor spegel i dagsljus, inomhusljus etc. Resultatet är snyggt, halvtäckande och ser naturligt ut.

Till vänster osminkad, höger med ett lager Everyday Minerals foundation. Bilderna har inte blivit redigerade alls.
Läs fler inlägg om Everyday Minerals.

7 comments:

Anonymous said...

shet vilken skillnad egentligen ... riktigt bra juu ... ska nog ta och testa själv :)

Anonymous said...

Har aldrig stött på märket, vart kan man inhandla den där foundationen? Kan man köpa den via nätet?

Makeupstuff said...

lilimarlene, det är ett amerikanskt mineralmakeup-märke som man kan köpa över nätet. Man kan beställa ett Free Sample Kit från dem, som endast koar 38 kronor i frakt. Om du klickar på kategorin Everyday Minerals, så hittar du alla inlägg jag skrivit om dem.

Anonymous said...

det är verkligen ett grymt resultat! Älskar de här produkterna!

Anonymous said...

Jag använder också EM produkterna, kanon! Tycker dock att du använt en lite för ljus färg..blev lite onaturligt kanske:)

Anonymous said...

Fint resultat :) Hvilken farge bruker du her?

Anonymous said...

Hej. tänkte beställa provkitet. men det verkar som man måste ha kreditkort för att köpa från dom, samt inneha kreditkort för att registrera sig på paypal.
Hur betalade du? Mycket tacksam för svar.

Ps. jag ÄLSKAR din blogg, har lusläst alla dina inlägg sedan jag nyligen fann denna guldgruva av information!

En fråga till.
Hur i himlens namn har du råd att köpa allt?! -avundsjuk-