Makeup and Stuff

Monday 14 May 2007

Utmaning: Bästa och sämsta produkterna

Makeitup vill veta vilken som är den bästa respektive den sämsta produkten jag testat.
"Den här gången vill jag veta ert bästa respektive sämsta skönhets/smink-inköpt någonsin. Gärna med motivering också."

Bästa produkten: Just nu lutar det åt Everyday Minerals foundation. (Recension kommer upp imorgon.) Jag är helt förälskad i den här foundationen och går och speglar mig hela dagarna. På delad förstaplats kommer Mary Kays Moisturizer, min känsliga och supertorra hy älskar den här fuktkrämen som är den enda som håller en hel dag för min hud.

Sämsta produkten: Usch vad svårt, det är ju en hel lista. En hemsk foundation i stick-form jag köpte av Lancome för många år sedan, som jag testade två gånger och sedan aldrig rörde igen, den gav uselt resultat och var alldeles för tjock i konsistensen. Den var dyr och jag hade kvar den i badrumsskåpet i flera år, för att den var så dyr och jag inte klarade av att slänga den.
Andra produkter på sämsta-listan är Maybelline Great lash-mascaran som är så hypad och verkligen var helt värdelös. Eller Isadoras Twist & Cover concealer.

Länk till utmaningen

No comments: