Makeup and Stuff

Tuesday 29 May 2007

Sminkskåp


Igår var jag på Ikea och handlade lite småsaker, passade då på att kika på Vinstra-skåpet, sminkskåpet som beautybible har köpt.
Här har hon skrivit om sitt skåp och visar bilder: Skåpet är klart och Fler bilder på skönheten.

Det här skåpet är ännu läckrare i verkligheten än vad jag trodde. Jag är helt såld och ska köpa ett sådant. Måste bara röja plats här hemma som tur är har jag en förstående partner, han sa direkt att jag skulle köpa det när jag började prata om det. Det är trångt i badrummet och badrumsskåpet har en smal hylla där sminket inte får plats, det är ett himla bök varje morgon, det här blir perfekt. Dessutom betyder det att jag kan sminka mig i ett annat rum som vi slipper slåss om badrummet på mornarna när vi har bråttom. Perfekt. Enda nackdelen är att det har dumma ben under, slöseri med plats, hade kunnat vara en full byrå där, eller inga ben så man kunde ställa den på något.

Vinstra finns för 3995 kr på IKEA

4 comments:

Anonymous said...

visst är det vackert!!!!! Det är så otroligt stilrent så man nästan tappar andan och så får allt plats typ!!!!

Makeupstuff said...

beautybible det är superläckert! Tyckte att det var coolt på dina bilder, men det är ju superfint i verkligheten. Gillade alla speglarna inne i skåpet. Inuti är det hur läckert som helst. Tycker att det är lite tråkigt att det är vitt på utsidan, hade nog gillat det mer om det var i trä hela vägen. Ska bli så kul att skaffa ett, älskade lådorna.

Sandra said...

Kan du inte sälja deeeeeeeeet!! Jag får inte tag i det jädra skåpet någonstans!

Lisa said...

Halkade in på sidan, när jag googlade efter bilder på skåpet. Sandra, jag har ett som fortfarande ligger i kartong omonterat, ifall du än skulle leta efter ett och har tänkt sälja det. ifall du är intresserad hör av dig nilssonlisa@hotmail.com