Makeup and Stuff

Thursday 10 May 2007

Ännu fler prover

Idag damp proverna jag hade beställt från Linda på Kiehls ned i brevlådan.
Fick prover på produkterna: Olive fruit oil nourishing conditioner, Olive fruit oil deeply repairative hair pak, Intensive repairateur deep conditioning pak, Protein concentrate shampoo, Extra-strength conditioning rinse for dry or damaged hair och Herbal shampoo & scalp treatment.

Har haft fullt upp idag och inte hunnit blogga. Desto mer kommer i helgen, tex recensioner av en del av produkterna/prover från mine och Everyday Minerals.

Vilken hög av prover och produkter jag har nu :)

2 comments:

Malin said...

Ååå... det låter så kul när du skriver om alla prover du fått. Du måste ha världens mest fullspäckade skönhetsavdelning hemma!:D

Makeupstuff said...

Ja, det är verkligen kul :) Synd att jag har så vansinnigt mycket att göra just nu bara så jag inte kan leka och testa direkt, men imorgon sätter jag igång. Min kille har varit bortrest den här veckan och kom hem idag och bara stirrade på mitt skrivbord som var FULLT av prover och grejjer :)