Makeup and Stuff

Tuesday 1 May 2007

Inköpt: Matrix Biolage-produkter


Jag testar just nu dessa tre produkter ur Matrix Biolage-serie.
1. Biolage Hydrating Shampoo
2. Biolage Detangling Solution
3. Biolage Fortifying Conditioner

Hydrating Shampoo och Detangling Solution såldes tillsammans, dock tyckte jag att jag behövde något lite kraftigare balsam. Salongen där jag köpte dem hade inga inpackningar av Matrix, men däremot balsamet Fortifying Conditioner som utlovade att "repair and reduce breakage up to 90%" och då bestämde jag mig för att testa det.

Jag återkommer med recensioner så snart jag hunnit testa dem lite mer, har bara haft dem i en vecka än så länge. Första intrycket är att jag inte är så förtjust i lukten. Trodde att produkterna i serien Biolage, som skryter med massor av växter som ingredienser, skulle lukta fräscht fruktigt-bladigt, men de luktar som stark tant-parfym.

No comments: