Makeup and Stuff

Wednesday 25 April 2007

Bilder: Masterpiece vs Masterpiece Max




Först en bild på mina fransar innan mascaran. Sedan en bild där jag har Max Factor Masterpiece på ena ögat och Max Factor Masterpiece Max på andra ögat. Jag trodde faktiskt att det skulle synas mer skillnad mellan de båda mascarorna. Klicka på bilderna för att se större versioner.

Angående bilderna: Uuh, bilderna blev inte smickrande direkt. Mina ögon är konstigt uppspärrade så de ser rundare ut, blixten gör att huden ser blank ut och pupillerna blir jättesmå. Kameravinkeln mot ögonen var inte optimal, fransarna ser kortare ut och dessutom tittar jag lite inåt, på kameran. Ursäkta de något bångstyriga ögonbrynen. Idag är en pluggdag och jag sitter i myskläder och var osminkad tills jag snabbsminkade mig för bilderna. Hoppas ni ser tillräckligt av fransarna ändå.
Ögonskuggor: Mary Kay Eye Color i färgerna Taupe och Lucky Penny (tror jag att den heter), och så White Sand som highlighter.

1 comment:

Makeupstuff said...

Nog ser Masterpiece Max ut att göra fransarna lite tjockare och lite mer markerade? Tyvärr klumpade några av mina fransar ihop sig, har inte fått in snitsen med Max än.