Makeup and Stuff

Monday 4 June 2007

Skåpet är färdigt!


Nu är skåpet VINSTRA från IKEA färdigmonterat och fyllt. Har stoppat in allt smink jag använder dagligen och lite gammalt smink i den. Är supernöjd. Ljuset är bra men skulle kunna vara lite starkare, jag vill kunna granska riktigt noga, men jag tror att det är en vanesak. Här har jag dessutom dagsljus också, till skillnad från det mörka badrummet, där jag kryper upp tätt intill en stark halogenlampa. Det gröna i botten på lådorna är papper, jag ville skydda botten utifall att något skulle börja läcka.

Bilderna blev inte alls bra och är otydliga, men det är ett gissel att ta bilder på något med så mycket speglar. Jag orkar inte ta bättre nu, är helt slut och ska fortsätta jobba med en hemtenta nu.


5 comments:

Anonymous said...

Jag har letat efter nått sånt. Har smink överallt i olika necessärer. Är för mycket att för att få plats i badrumsskåpet.
Ska jag verkligen kika på nästa gång jag ska till IKEA.

Från soffan till spåret said...

oh vad snyggt !

Makeupstuff said...

madde, gör det! :) Det är toppen, men måste ses i verkligheten.

Anonymous said...

Vad heter skåpet? Så man vet vad man letar efter...

Makeupstuff said...

Hoppsan, glömde jag skriva namnet på skåpet! Lägger till det i inlägget nu.