Makeup and Stuff

Thursday 15 May 2008

Tillbaka!

Nu sparkar jag igång bloggen igen. Pga väldigt mycket jobb och plugg, så kommer jag inte kunna uppdatera lika ofta som tidigare, men några inlägg i veckan räknar jag med. Hoppas att alla mina gamla läsare lyckas hitta tillbaka hit.

Planerade recensioner:
* L’Oréal Double Extension Beauty Tubes, mascara
* L'oreal Nutrilift body lotion
* Body Shop body butter Shea
* Tinte lip color
* Kerastase Dermo calm bain riche, schampo
* Aco läppbalsam
* Dove Invisible dry deodorant
* Dove firming lotion
* Maybelline Moisture Extreme, läppstift

Utvärderas just nu:
* Nivea Sensitive Balance Day Care
* Nivea Silk Comfort Day Care
* Simply Organics schampo och balsam
* Dermaologica dry skin kit: Essential Cleansing Solution, Multi-Active Toner, Intensive Moisture Balance, Gentle Cream Exfoliant, Soothing Eye Make-Up Remover, Intensive Moisture Masque

5 comments:

Princess Elina said...

Du har verkligen varit en av mina favoriter så det är jätteroligt att du har kommit igång igen!

Badbomben said...

En ny läsare anmäler sig:)

norbybo said...

Gud vad kul! Jag som har längat !

Makeupstuff said...

Tack! :) Det känns kul att vara tilbaka igen, nu ska här bloggas!

Anonymous said...

Kul att du är tebax:)