Makeup and Stuff

Monday 26 March 2007

Webbshop: Accessora

Accessora är en svensk webbshop som säljer makeup, hudvård och hårprodukter, accessorarer i form av smycken, väskor, scarfar och bälten, samt lite underkläder (bla Hanky Panky).

Butiken har bra utbud, det är lätt att shoppa och produkterna levererades rätt snabbt. Jag valde att förskottsbetala via bank och fick varorna på 5 dagar/3:e vardagen - jag beställde och betalade på en onsdag och fick varorna på måndagen.

Betyg 5/7. Det som drog ned betyget var bristen på information om produkterna. Jag vill inte köpa något utan att först veta vad de innehåller för ingredienser. Många av mina vänner har nötallergier, och därför skulle jag inte våga köpa ens ett läppbalsam, alldeles för många innehåller mandelolja eller jordnötsöja etc.

Accessora hittar du på webbadressen: accessora.se

No comments: