Makeup and Stuff

Friday 30 March 2007

Lóréal Elvital Nutri Gloss


Lóréal Elvital Nutri Gloss är en inpackning som bara ska verka i en minut och som har blivit utsedd till bästa budget-inpackning av bla Cosmopolitan.

Den har en ganska stark doft av hallon. Jag har i vanliga fall väldigt svårt för produkter som luktar starkt, men den här luktar vansinnigt gott. Min kille sniffar alltid uppskattande på mitt hår och säger att jag luktar gott när jag har använt den här. Resultatet är också strålande, håret blir superlent och mjukt, trots att jag bara låter det verka i 1-2 minuter, förpackningen säger 1 minut. Jag har hår som är längre än till midjan och märker definitivt skillnad efter en inpackning, särskilt topparna blir mjuka och fina.

Resultatet jag får av den här är nästan lika bra som när jag gör andra hårinpackningar i 1-2 timmar. En riktig fullträff och får betyget 6/7. Finns att köpa på Kicks, Åhlens etc och i vissa mataffärer, för 50-70 kr.

No comments: