Makeup and Stuff

Saturday 23 August 2008

Too faced Kabuki Brush


Too Faced Kabuki Brush är en Kabuki-borste som är lätt att ha med sig i handväskan, den har ett lock och även en "kjol" man fäller upp runt borsten innan man sätter på locket.

Den här borsten är riktigt bra! Borsten är supermjuk, den lenaste kabuki-borste jag känt på, gjord av något syntetmaterial istället för djurhår. Den ger superfint resultat och har än så länge inte fällt ett enda hår. Jag läste flera recensioner av den här borsten innan jag köpte den, som sa att den var supermjuk, bra och att det enda negativa var att den tog evigheter på sig att torka efter att ha blivit tvättad. Den är mycket tät.

Jag hade höga förväntningar på den här borsten och blev ändå imponerad. Min favoritborste. Ofantligt len och ger supersnyggt resultat med mineralfoundation. Högsta betyg. Finns att köpa på Nelly (289:-) eller eleven (310:-).

9 comments:

Anonymous said...

Hm, kanske borde köpa den här då? Skulle vilja testa en annan kabukiborste, jag har Isadoras nu.. Har även IDs "buffborste" eller vad den kallas, den har nåt långt fint namn men inget jag minns nu och den funkar med, använder den mest nu då jag tycker Isadoras är lite hård..

Anonymous said...

hej jag håller på å spara ut till långt hår och på kategori hår står de att dessa akulle komma:
* 10 hårtips för långt och friskt hår
* Nödvändigheter för långhåriga men kan inte hitta dom. har du några tipps du kan ge mig om dessa :)? kram

Maria said...

vilken söt liten =)

-too good to be true
http://maria.kimlindberg.com/

Rocketqueen said...

Ah, liknar EM's som är superbillig och grymt bra! Kul att du hittat en bra!

Anonymous said...

I love it, hur fin som hellst.. Vill ha!!

Fittan Fes said...

Fin blogg!!
Ska vi följa varandra på bloglovin? Maila om du lagt till oss så lägger vi till dig också:D
Ha en fin dag!

johnnyponken said...

nice blogg! ska vi följa varandra på bloglovin? :)

Hanna rätt och slätt said...

Ville bara säga till alla er som läser denna blogg och funderar på att köpa denna borste: GÖR DET! Fick hem min från eleven.se idag och den är helt fantastiskt sagolikt bra. Jag kan fortfarande inte förstå hur resultatet kunde bli så oändligt mycket bättre än tidigare då jag ju faktiskt använde en mycket dyr borste från i.d. som alla tidigare lovordat. No more i.d.-borste, jag är frälst!!

Linnea said...

jag tycker verkligen din blogg är superbra! men jag skulle bara vilja fråga en sak. Jag håller på och sparar ut mitt hår, men finns det något som kan göra att håret växer lite snabbare? Har provat med ricinolja som tydligen skulle fungera, men mitt hår blev jätte torrt av det! Finns det något annat medel eller liknande som man kan använa istället? tacksam för svar! :)