Makeup and Stuff

Monday 21 May 2007

Nytt foundationprov från Mine


Idag upptäckte jag ett nytt brev i brevlådan från Mine minerals. De hade läst att jag inte var helt nöjd med foundationen och skickade ett nytt prov, med en färg de ännu inte säljer och hoppades att den skulle passa min hudton bättre. Jag vet inte hur de lyckades, men färgen (Light beige) är helt perfekt för min hy, kunde inte bli bättre.

Det här provet var även mycket bättre i konsistensen, foundationen är precis så finmalen och mjuk som jag vill att den ska vara och gled på lätt och bra. Mine skrev till mig att ingen har klagat på konsistensen tidigare, så det är möjligt att det var något konstigt med det provet jag fick förra gången. Det här provet var jättebra.

En recension kommer när jag har använt den här foundationen ett par dagar och kan utvärdera den ordentligt.

No comments: